Пистов ремък и ролки за всички видове автомобили и модели на ХИТ цени

Пистов ремък – функции, ремонт и подмяна Ежедневно използваме автомобила си. Използваме го, за да отидем на работа, или за да пропътуваме по-големи разстояния с цел почивка, командировка и прочее. Леката кола е незаменима част от нашето ежедневие, без която не искаме и не можем да си позволим да останем. Но за да не се стига до ситуация, в която да трябва да намерим „заместител“ на ПМС-то, трябва да редовно да инспектираме автомобила, за да отстраним евентуални повреди по някоя от системите.

Изберете марка автомобил за да преминете към нейната категория Пистов ремък и ролки

Пистов ремък и ролки за AUDI
Пистов ремък и ролки за BMW
Пистов ремък и ролки за CHEVROLET
Пистов ремък и ролки за CITROËN
Пистов ремък и ролки за DAEWOO
Пистов ремък и ролки за FIAT
Пистов ремък и ролки за FORD
Пистов ремък и ролки за HONDA
Пистов ремък и ролки за HYUNDAI
Пистов ремък и ролки за KIA
Пистов ремък и ролки за MAZDA
Пистов ремък и ролки за MERCEDES-BENZ
Пистов ремък и ролки за MITSUBISHI
Пистов ремък и ролки за NISSAN
Пистов ремък и ролки за OPEL
Пистов ремък и ролки за PEUGEOT
Пистов ремък и ролки за RENAULT
Пистов ремък и ролки за SEAT
Пистов ремък и ролки за SKODA
Пистов ремък и ролки за SUBARU
Пистов ремък и ролки за SUZUKI
Пистов ремък и ролки за TOYOTA
Пистов ремък и ролки за VW
Пистов ремък и ролки за ALFA ROMEO
Пистов ремък и ролки за CHRYSLER
Пистов ремък и ролки за DACIA
Пистов ремък и ролки за DAIHATSU
Пистов ремък и ролки за DODGE
Пистов ремък и ролки за INFINITI
Пистов ремък и ролки за ISUZU
Пистов ремък и ролки за IVECO
Пистов ремък и ролки за JEEP
Пистов ремък и ролки за LANCIA
Пистов ремък и ролки за LAND ROVER
Пистов ремък и ролки за LEXUS
Пистов ремък и ролки за MINI
Пистов ремък и ролки за PORSCHE
Пистов ремък и ролки за ROVER
Пистов ремък и ролки за SAAB
Пистов ремък и ролки за SMART
Пистов ремък и ролки за SSANGYONG
Пистов ремък и ролки за VOLVO
Какво трябва да знаем за пистовия ремък Пистовият (серпентинен) ремък има ролята да задвижва периферните агрегати в колата. Съставен е от издръжлива гума, също както и от текстилни и метални нишки, които имат за цел да подсилят структурата му. Той се задвижва от коляновия вал и по-скоро от неговото въртене, като функционирането му е възможно само при работещ автомобил. По този начин се осъществява разпределянето на мощността към всяка една част от превозното средство. Подмяната на наличните Пистов ремък комплект е наложителна, когато е налице скърцане или свирене в областта, където е разположена частта. След като са налице подобни сигнали, не бива да ги пренебрегвате, защото това би довело до още по-големи технически проблеми. Заемете се с намирането на първопричината на това явление, а след това и с отстраняването на повредата. Причините за повредата на пистовия ремък могат да бъдат най-разнообразни: • Износване; • Разхлабване на ремъка, което води до нестабилност; • Понижение в напрежението; • Скъсване на ремъка; • Протриване и изтъняване; • Лоши климатични условия, които влияят здравина на ремъка. Каквито и да са причините да трябва да се замете със спешна смяна на тази безспорно важна част, не се бавете с взимането на мерки и извършването на ремонта. От изключително значение е да сте експедитивни, за да не си навлечете още повече неприятности. Купете авточасти от онлайн магазин Аutocenter! Подмяна на ремък алтернатор В основата на добре работещият автомобил стоят редовно подменяните части, чиито живот и отишъл към своя си край. И без никакво значение за коя точно авточаст става дума, като собственици на лека кола сме длъжни да я ремонтираме/сменяме в оказаните срокове, за да не ни излезе ремонтът два пъти по-скъпо след време. Когато се касае за неизправност по наличния ремък алтернатор, е добре да сме наясно в какво точно се състои неговия ремонт. Дори и да не планирате сами да се впуснете да го извършвате, е препоръчително да си имате поне бегла идея за какво точно става въпрос. Пред всичко, е важно да се знае, че смяната на ремъка алтернатор трябва да се осъществи, когато са изминати 100 000 – 160 000 км. Горе долу това е и експлоатационният срок на тази част - при едно нормално управление на автомобила. Извършването на редовна проверка ще Ви спести много главоболия за в бъдеще, а ремъкът алтернатор от своя страна трябва да бъде периодично натяган или коригиран. Стъпките при поправката на тази част от автомобила са следните: • Разхлабване болта на шината; • Разхлабване болта на алтернатора; • Побутване на алтернатора; • Постигане нужното ниво на затягане; • Обратно поставяне на болта; • Следване на ролките при поставяне на нов алтернатор. Не винаги се налага цялостна смяна на алтернатора. Понякога е достатъчно само и единствено да се затегне ремъка, което ни спестява допълнителни разходи и грижи. След като по частта няма видими щети и белези, че е повреден, то значи натягането ще й е напълно достатъчно, за да заработи както трябва. Препоръчваме Ви да се доверите на специалистите, в случай, че не сте уверени в техническите си умения. По този начин няма да поемате излишни рискове, а и ще сте сигурни, че работата ще бъде свършена както трябва. Винаги избирайте висококачествени авточасти, защото Вашата сигурност и тази на близките Ви е най-важното нещо по време на път!